Job 11 van 19


Report this listing

Solliciteren



Technisch Administratief Bediende


Functie

Voor de vacature van Technisch Administratief Bediende zijn dit jouw taken: Jij bent de eerste persoon waarmee onze klanten in de showroom in contact komen en je voorziet hen van deskundig technisch advies over een scala aan zaken, variërend van wisselstukken en toebehoren tot machines. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het beheren van e-mail- en telefooncommunicatie om ervoor te zorgen dat alle vragen en verzoeken snel worden afgehandeld. Bovendien ben je handig met kleine reparaties, waardoor je kunt inspringen wanneer dat nodig is. Het magazijn valt onder jouw hoede, waar je ervoor zorgt dat alles efficiënt is georganiseerd. Maar jouw rol reikt verder dan dat. Je fungeert als de spil in de organisatie, waarbij je de planning coördineert en technische ondersteuning biedt aan onze technici, zowel in het atelier als op locatie. Kortom, jij bent de drijvende kracht achter onze klantenservice en technische operaties.

Bedrijfsinformatie
Al meer dan 30 jaar is deze KMO gespecialiseerd in de verkoop en onderhoud van reinigingstoestellen, compresoren en industriële verwarming. Hun gamma reinigingstoestellen omvat hogedrukreinigers, schuim- en ontsmettingssystemen, stof - en waterzuigers, schrobzuigmachines, veegmachines en boenmachines.

Jouw profiel

Voor de vacature van Technisch Administratief Bediende is dit het profiel die we zoeken:
  • We verwachten van jou een vriendelijke en klantgerichte instelling, gecombineerd met flexibiliteit, commercieel inzicht en een sterke organisatorische vaardigheid
  • Je spreekt vlot Nederlands
  • Bovendien heb je een solide technische achtergrond
  • Je bent vertrouwd met softwaretoepassingen zoals Word, Excel en Outlook, en administratief werk schrikt je helemaal niet af. Je bent bereid om je handen uit de mouwen te steken als dat nodig is
  • Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
    Documenten doorsturen en klasseren
  • Documentatie zoeken, doorsturen of beheren
  • Bestellingen, stocks, terugzending van producten beheren en opvolgen
  • Meewerken aan de lancering van aanbestedingen (opstelling, uitgifte van officiële bekendmakingen, ...) en aan de opvolging van de kandidaturen
  • De boekhoudkundige en budgettaire opvolging van de entiteit garanderen
    Facturatieverrichtingen uitvoeren
    Fondsen deblokkeren
    Financiers aanmanen
    Boekingen ingeven
  • Een methode of een kwaliteitsactieplan toelichten en uitvoeren (correcties, verbetering, gelijkvormig maken, ...)
  • De personeelsleden bewustmaken van en opleiding geven over de benadering van kwaliteit
  • Technische documenten afdrukken (plannen, maquettes, technische fiches, ...)
  • Vergaderingen van de projectgroep organiseren
    Verslagen opstellen
  • Tools voor de opvolging van de activiteiten uitwerken en actualiseren aan de hand van situatieoverzichten, tijdspaden, ...
  • Dossiers voor het inschrijven op een aanbesteding samenstellen, indienen en opvolgen
  • Klanten en opdrachtgevers informeren over de vordering van hun dossier en verslagen, vorderingsstaten, tijdspaden, ... doorsturen
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • Deelnemen aan werfbezoeken en de vordering van de werken vaststellen
  • Een ingenieur assisteren bij zijn laboratoriumwerk voor de voorbereiding van materiaal en resultaatsmeting
  • Verplaatsingen van de verantwoordelijke of van teamleden organiseren

Aanbod

  • Een job met afwisseling & uitdaging in een hecht familiebedrijf.
  • De ruimte om zelfstandig je planning te bepalen.
  • Geen collectieve sluitingen, verlof kan genomen worden in overleg met de collega's.
  • Motiverende verloning en gebruik van een goed uitgeruste bestelwagen voor de verplaatsingen naar klanten.
  • Voltijdse tewerkstelling in dagrooster (maandag tot/met vrijdag) met garantie op een contract van onbepaalde duur na een geslaagde inwerkperiode.

Solliciteren

Léa Pareyn
003257220430

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht